:D

Heej min data kommer att startas om om 4min så det här blir ett kortkortkort inlägg...:D
Idag har jag namnsdag, GRATTA MIG ;P jag fick en bok och pengar av mamma, haha. De kom in och sjöng, Mamma, Gustaf, Mollie & Elsa. Hahaha. Idag ska jag vara med några av mina bästa vänner, My och Lisa, de ska sova här:D Ska bli OTROLIGT kul att ses. Åååhhhh. Nu har jag snabbstädat mitt rum. typ damsugit och bäddat och tryckt in alla småsaker i garderoben. Det är otroligt stökigt här hemma just nu, i hela lägenheten åhh jag får panik. Öhh.
Igår körde jag backintervaller och styrka, så idag har jag träningsvärk. Det är så roligt att märka att man blir bättre. Alltså se det på tiderna. Igår kändes det ganska dåligt men jag hade ändå nåra sekunder bättre än vad jag hade sist... hehe jaa intressant. 
Nu startar datan om sig snart så jag måste hinna publicera.. 

FÖRRESTEN: Om någon kunde hjälpa mig med designen på bloggen vore jag EVIGT tacksam!

Puss      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0