:D

Heeej!
Åh, jag är hemma nu och det är så underbart nice!! Borta bra men hemma bäst, you know:P
Tyvärr så drar jag till Gotland på lördag. Vilket inte är tyvärr iofs men jag känner ändå att det hade varit skönt att vara hemma lite längre. Igår när vi kom hem så mötte Johanna mig och hälsade på våra nya tillskott i familjen, Mollie & Elsa!
De är de sötaste marsvin jag någonsin sett, helt underbara! Bara 6 veckor gamla oxå, såå små! Sen satt jag och Johanna uta på gungorna och pratade halva natten, åh det var såå kul att äntligen ses.
Imorgon ska jag antagligen träffa My, det ska bli såå kul jag har saknat henne enormt!
Idag ska jag nog bara vara hemma och vila lite, gulla med svinen, städa rummet och fixa lite grejer. Sen ikväll ska jag nog vara med J I hope. Nu ska jag facebooka lite och sånt, har inte varit uppkopplad på över 2 veckor vafan.
Hoppas ni har det braaaaa allihopa!!!!!

PUUUUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0