ät fett och socker tills ni spyr

God morgon. För 15 minuter sen sattes betygen. Yeah. Något pucko har addat mig på msn, såhär ser vår konversation ut:


emma - säger:

heej, vem är det?

Maarkusss säger:

johan s

emma - säger:

johan s?

Maarkusss säger:

japp

emma - säger:

haha jag tror inte jag känner ngn johan s?

Maarkusss säger:

joo det gör du

Maarkusss säger:

duvet jag är bög

emma - säger:

mm okeej

Maarkusss säger:

trevligt va??

emma - säger:

otroligt

Maarkusss säger:

duvet jag gillar att ha den i röven

emma - säger:

ahaa, jo jag fattar

emma - säger:

låter skönt

emma - säger:

självär jag hetro

Maarkusss säger:

min kompis philip gillar att ha den i röven av pontus

emma - säger:

okej, låter bra

Maarkusss säger:

ne jag skoja bara jag är inte bög

emma - säger:

nää jag förstod det

emma - säger:

men vem är du?

Maarkusss säger:

okje, bra. då är du inte helt bakom flötet

emma - säger:

nej, det verkar snarare vara tvärt om. vem är du?

Maarkusss säger:

jag är en hemlig agent, som är ute på ett helmigt uppdrag, så jag kan inte säga vem jag är, men du kan få mitt nummer

emma - säger:

heeh



Jaa.... ha en trevlig fredag allihopa


Kommentarer
Postat av: Edvin

Haha, rolig kille, :P ofta liksom

2009-06-05 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0