FUCK

Okej, det här var typ det värsta! Jag har skrivit en 5 sidor lång jävla text, och vet ni vad som händer? datan STÄNGER AV SIG! JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA SKIT ja gär så JÄÄÄÄÄÄVLA sur. Alla svärord som finns gånger 99999190830295095. FITTA! är det fulaste ordet jag vet, men ändåå.... fuck.
Jaja, jag chattar med some boys och har ont i halsen. Jag vill ha pojkvän. Det saknas något i mitt liv. Vrf kan inte Mr Right dyka upp? öööööö jag har inte träffat johanna på länge:'( Miss you.  





UPDATE: Nähäädu, anonym. Jag är fortfarande inte gay. Jag och Johanna är KOMPISAR! :P   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Are you gay? :P

2009-06-04 @ 20:32:46
Postat av: ella

cuuuuuuuuuuutie pies!!!<3

2009-06-05 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0