*

Ingen hör när han skriker,
de är döva för hans ord.
Ingen förstår, att de sviker,
fastän han har dukat upp ett stort, öppet bord.
Ingen ser det svarta mörka,
som hans klara ögon tynger.
Ingen känner känslan,
av att någonting är fel.
Ingen läser på hans läppar,
att hans hjärta är trasgt,
och ingen,  
försöker göra honom hel.
ingen känner doften,
av hans brinnande själ,
och ingen förstår, att det är hans sista farväl. 

Vi skapades med sinnen,
för att kunna förstå.
världen är kanske skrämmande,
men vi borde kunna se ändå.
Att möta någons blick, kan rädda liv
att känna en så stark känsla, som man borde kunna skära i med kniv.
På andra sidan huden, finns ett öppet hav
det blåser, stormar, blixtrar
men ingen känner av.


 
God morgon. Eller god förmiddag kanske. Såntdär ägar jag mig åt när jag är sjuk- skriver dåliga diker...:P 
Det här är sååååååååå tråkigt jag spyr. Bläää jag hatar att vara sjuk. Jag är yr.   

haha jag kollar på kitty och hollywoodmysteriet. den är ju najs. haha naaat dålig. blööö- otroligt läskig. nästan så man kissar på sig.  hehhhohoho. nyss dök en läskig gubbe upp i rutan. scaaaary. nää, nu ska jag skriva en låt. hehe... puss
      

Kommentarer
Postat av: ella

skitbra dikt jue!!!<3

2009-06-04 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0