+

Heeej. Jag är såå lättad och glad. Idag vare sista riktiga skoldagen för imorrn ska vi ha m-lagets dag och på onsdag är vi lediga och på torsdag slutar vi! Sommarlov. Jag gråter glädjetårar fan...:P
Dagen började med att jag blev våldgästad av My. hehe. Vi gick till skolan tsm och självklart hade vi tagit på oss lika kläder typ -_- :P. Haha aja rätt chill dag iaf.. vilket kan bero på att jag inte hade så hög närvaro direkt. heh. Sen så gick jag med My och Elias till forum nacka där vi gick omkring ett tag och gjorde ingenting.. sen så fikade jag och My på barista och sen köpte jag två par shorts från gina. Niceprice. Then I called my father, för att jag ville att han skulle hämta mig men det ville inte han så jag gick hem. Lämnade väska och sånt och sen var jag med J, J, F & A ett litet tag, de skulle på sin avslutningsfest och så jävla fina var dom.... *avundsjuk*.
Sen träffade jag Julia, Hanna och Camillla mfl, återträff med konfan. Alla ledare+ alla konfirmander. Najs. Vi blev bjudna på middag på en restaurang. Åhhh, jag är så glad att jag konfirmerade mig. New friends! aja det var iaf skiiiitkul och sen knallade jag hem. Hemma kollade jag på film och sen så gick jag ut och pratade med Rebecka i telephonen tills klockan 12 nån gång, åhh I´ve miss u R<333! och nu har jag precis gjort te. MMMM sommar säger jag bara. snartärdetlov!
Nu smsar jag med B och ska väl sova sen. Imorrn är det M-lagets dag. Kul -_-. Varför kan vi inte få sommarlov istället? De här dagarna är så onödiga. HAHA jag har G i NO. TACK AGNETA! I LOVE YOU TOOO! Hon sa att hon skulle höja mig men hon ångrade visst sig. mmm bra att du sa det till mig liksom. Skönt att du ska sluta! :D:D:D:D Hoppas hon läser det här. hehe. Nä, jag skojade bara. Nu ska jag dränka mina "sorger" i musik.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0