:)

Helllo:D

Jag har mvg i engelska.. haha ja.. i mitt förra inlägg skrev jag "I´ve miss u". visst är jag duktig. nää, så ska det inte va, ofc. Och det vet jag oxå, slarvfeeeel!!! Mjaja. .Snart ska jag träffa Rebecka på slussen, det ska bli NAJS. Igår fikade jag och spelade laserdome med klassen. det var naaaaaaaaaaaaajs. sen sov jag hos helena med Alex, Erik, Anton, Julius, Lisa, My, Sara och helena såklart. det var trevligt:) ohhh och jag pratade en halvtimme i phonie med B. hehe.....
Idag skulle vi egentligen spelat laserdome igen, heldag men det blev lite knas för att det var typ fullbokat så vi fick spela en halvtimme. heheh jaa så jag bangade på det och åkte hem. så jääävla trött jag var. Nu har jag tränat och ätit quinoa med tonfisk så jag är fit for fight igen. Nu måste jag rusa! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0