JAG HATAR ATT VARA SJUK

Arrogant:  Neej

Osäker:  ibland

Trött:  Jaaaaaa

Intressant: för vissa kanske

Smart: jaarå

Barnslig: always

Liten: näääee

Lätt: hah nee

Skoltrött: jaaa

Rolig: när jag har lust 

Pratglad: med vissa

Frågvis: aa

Organiserad: NEJ

Hälsosam: Ja

Blyg:  Njaa

Attraktiv: alltid

Lätt uttråkad: mjjää

Vegetarian: Nja gillar inte kött,

Besatt: absolut

Pålitlig: Jaa

Filosofisk: njaa



 

Har du..

För många vänner:  kan man ha för många vänner?

Förföljelsemani: nehehe

Tvångstankar: nej

Färgat håret: slingat

Brutit några ben: my arm

Några piercings: öra öra

Egen dator: yepp

Gjort bort dig rejält: Jaa, varje dag

Bra självförtroende: JA

Komplex: mmja

Kysst någon: Yepp

Haft sex: nooo:'(

Tagit nakenbilder: haha, jaa... do you remember anna? :P

Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaa

Varit kär: jaa

Blivit kär i någon på nätet: nepp, kan man verkligen bli kär i en person online?

Dumpat någon: jaa

Stulit någonting: haha. ja

Gjort något olagligt: jaa



 

Vem..

Saknar du: en pojkvän samt lite gamla vänner

Vill du döda: no one

Rörde dig sist: sushitanten

Slog du sist: gustaf säkert 

Kramade du senast:  Mamma!!!

Kysste du senast: hehe, på ´klassresan i helgen blev det nåra på s&k

Skrev du till sist: Alex

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: kommer inte ihåg

Vill du bli galet full med: :D alla mina vänner

Gjorde dig riktigt glad senast: hmm... carina när hon sa att jag får mvg i engelska:D

Fick du sms från senast: Björn

Ringde dig senast: DADI

Ska du gifta dig med: robert pattinson hade jag tänkt

Får dig att skratta: Mina underbara vänner



 

Har du på dig idag? Mjukisar och t-shirt

Har du kramat någon det senaste dygnet? ingen vill krama mig, sjuuk

Har du pussat någon det senaste dygnet? näää

Har du för frisyr? just nu, utsläppt oborstat

Har du husdjur? nä:(

Har du pallat äpplen? OFC

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? ja

Har du ätit senast? sushi


 

När vaknade du i morse? 7 i hopp om att vara frisk men sedan 10.. som igår

När skrattade du senast?  NUUU,   

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville?  hm... jag ville egentligen inte ta en kaka nyss men jag gjorde det ändå och det var gott

När fick du ditt senaste sms?  5 sekunder sen... björn är på

När är du född?  94-09-21

När tog du studenten? 4 years


 

Vem kramade du senast?  mig själv då, alldeles nyss

Vem pratade du med i telefon senast? dad

Vem skulle du vilja se ut som? mig själv

Vem fick du present av senast? får saker av päronen då och då

Vem gjorde dig arg senast? ööööhh pappa

Vem sjunger det du lyssnar på nu? jag lyssnar på kent

Vem bor du tillsammans med? mam, pap, bror

Vem vill du kyssa nu? hmm...... jag vet inte. ingen med risk att den blir smittad...

Vem spelade du tv-spel med senast? G

Vad väljer du, glass eller godis?  glass:D sorbe...

Vad väljer du, morgon eller kväll? KVÄLL, fast lediga mornar med någon man tycker om och soluppgång är niiice

Vad väljer du, julafton eller födelsedag?  Julafton:D

Vad väljer du, katt eller hund? dog

Vad väljer du, hallon eller blåbär?  båda

Vad väljer du, sova eller sex?  beror på...

Vad väljer du, sola eller bada? sola

Kan du laga mat? .  jarå

Kan du göra volter? Nääeej

Kan du köra bil? haha har aldrig testat

Kan du ditt eget mobilnummer? absoluut

Kan du säga hur många du har på msn? hmm, ska kolla typ 90-100 

Kan du säga vad klockan är? 20.17
Har du tillfredställt dig själv det senaste dygnet? hahah näää
Har du haft sex med fler än 3 personer? nej
Har du en homosexuell kompis? njaa
Brukar du kissa i duschen? NEJ! Men om alla svenska gjorde det en gång om dan istället för på toan skulle vi spara sjukt mycket vatten! tänk på det....:P


Kommentarer
Postat av: annnnnaa

HAHAHAHAHA ALWAYS EMMA !

tur för oss båda att vi radera dom..

vi va helt sjuka i huvet..

:D <3

2009-06-05 @ 20:31:15
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: edvin

hehe, samma test som du gav till mig:)

2009-06-06 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0