open up your mind

--
Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Någon centimeter kanske
Skulle du vilja väga mer?
Neeej, jag är nöjd som det är just nu:)
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ledsen och arg ja... men jag är singel...;)
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
beror på VILKEN kändis....
Skulle du vilja dricka dig full nu?
näää, mår redan dåligt

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nepp

Kan du slicka dig på näsan?

inte det heller.

Kan du kolla i kors med ögonen?

yeah!

Kan dina föräldrar lita på dig?

njaa...

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

i sovande läge, ja.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, verkligen.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Jaaaoo det är najs på snygga magar, som min då:P

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
absolut

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Hahaha skojar du?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Det är klart, flera gånger

Har du ett syskon?

lillebror

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen imorse

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

nääee

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

naaaj

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Jaa

Har du haft sex med mer än tre personer?

neheee

Har du ljugit på någon fråga än då?

neeeej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

:P många som jag ser som bästa:)

Vem älskar du?

Fler än vad jag vågar erkänna.

Vem vill du bli full med?

hmm, johanna haha:P

Vem är den bästa artisten?
Ingen aning..

Vem pratade du senast i telefon med?
Mamma XD

Vem har du en liten crush i?

hehehe. ingen vet och ingen kommer någonsin få veta:P

Vem är snyggast i världen?

jag

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma eller pappa:P

Vem är snällast i världen?

Bamse?

Vem är din bästa kompis?

Ja, det har inte ändrats sedan sist.
Vem vill du prata med?

Någon rolig.

Vem sov du med senast?
mig själv

Vem vet allt om dig?

Jag själv

Vem kramade du senast?

kommer inte ihåg. ingen vill krama mig nu när jag är sjuk...:'P

Vem kan berätta allt för dig?

De jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.

Vem kan du berätta allt för?

.. läs ovan.
Vem hatar du?
hatar inte

--

Vad blir ditt namn baklänges?
amme


Har du gjort en snöängel i år?
ofc:D


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

auuumm... hmm... 2 nätter typ


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, några stycken. Inte bara bra drömmar.


Tycker du att sengångare är söta?
JA:D


Har du någon gång testat karate?

tror inte det


Första sporten du gick på?
fotboll

Minimorötter eller pommes frites?
båda


Vad längtar du mest till just nu?
SOMMARLOVET


Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag med gott samvete kan blunda.


Har du haft vattkoppor?
Ja, fyfan.

Vad drömde du inatt?
Ingen aning..


Vilken tv-serie är bäst?
hmmm.... i don´t know


Vad åt du senast?
veg. lasange


Höga eller låga strumpor?
låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
venne... mkt


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, ibland.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
vit


Bikini eller baddräkt?
Bikini!


Snyggaste läraren?
hm.........


Är du mörkrädd?
nja..


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha ja, som typ nu.


Riktig gran eller plastgran?
Riktig, luktar godast.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!


Godaste drickan till frukosten?
vatten, juice


Vill du bli president?
Nej. Alldeles för mycket ansvar och folk som hatar.


Har du spelat tjej i en teater?
haha, säkert när jag var liten och hade julspel med klassen. jag har även spelat john blund.

Duscha eller bada?
Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och värma sig.


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha ja, på skojjj


Sjunger du på toa?
sometimes


Vilken färg har din jacka?
jag har många.. men favorit just nu är jeansjackan


Använder du långkallingar?
ja, varje dag, i vått och tort


Är du höjdrädd?
ibland kanske


Vilket land vill du åka till?
USA
.


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
kollade på ett youtube-klipp, vänner.


Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..

--

Har du sett din bästa vän gråta?
ahh


Vilka vitaminer åt du när du va liten?

det kommer jag ju ihåg också...

Vad åt du senast?
lasange

Har du fått någon komplimang idag?
japp, dock på msn,,, bb:P
Har du varit med i en rättegång?
Näe

Är du polare med grannarna?

Inte direkt. Säger "hej" ibland

Vilka språk talar din mamma?

svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Öronen?

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
hmmmm. länge sen jag åkte bil

Gay?
nej, tyvärr tjejer

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej

Suger det här?

nejdå..

Har du varit på stranden?
JAA

Har du haft en stalker?
haha nej

Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja, typ allihopa.

Hur bra är din syn?
mye bra
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

vore coolt, men vågar nog inte.

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Jahaja, så trevligt.

Har du varit utomlands?
Jaaa:D
Har du sett din bästa vän naken?
Yeah

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
mamma&pappas
Var är dina syskon just nu?
ingen aning
Vad var den senaste drömmen du minns?
kommer inte ihåg (I)
Vilken tid gick du upp i morse?

först 7 i hopp om att vara frisk, sen 10
Vad ska du göra i helgen?
typ vara sjuk kanske...:(
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Nu ja:P men inte igår;) <333 /BB

När va du riktigt sjuk senast?

nuu typ
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha
Vad finns i din bakficka?

inget
Har du färglinser?

nää

Vad gjorde du kl 2 inatt?

lyssna på musik..:D


Vad är det första du gör på morgonen?

snoozar

Vad ska du göra efter det här?
hmm... ta en alvedon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0